Monday, April 26, 2010

Lenka szomorkodik

10 comments:

Unknown said...

like!!!

lehet, hogy mingyár meglesz az új kedvenc Kata-könyvem?!

(Luca azt kérdezte: lehet, hogy a Kata nagyon várja, hogy legyen egy kislánya, aki rajzolgat és közben mézeskalácsot eszik? :) )

Unknown said...

Edes! Mikor mehetunk venni a konyvet?

kata said...

Viki, :)))))
Lulunak üzenem: Majd az unokám!! :)
Veronika, hát még ne rohanj nagyon...

krisztina maros said...

nagyon szép lesz! én is várom - de nem sürgetőleg :)

Mónika said...

Lenkának üzenném, hogy cseppet se szomorkodjon az, akinek ilyen szép haja van:)

Pepi said...

Remélem azért a könyv végére barátokra talál és nem lesz magányos Lenka.

kata said...

Kriszti, köszi!! :)
Mónika: persze, mert Vattacukor? :)
Pepi: ne izgulj....

Mónika said...

:)) eskü, én a színére gondoltam:))

virag said...

Kedves Katalin!
Nagyon szerethető ez a Lenka!
Épp most hallgattam a rádióban a portréműsort rólad/veled. (Lehet, hogy ismétlés volt, nem tudom.)
Én is nagyon el tudnám képzelni egy animációs kisfilmben. Én biztosan megnézném.:)
További sok sikert! Virág

kata said...

Köszönöm szépen, kedves Virág!