Wednesday, November 26, 2008

Abigél


Szabó Magda Abigél című művének borítójaként készült ez a kép az Európa Kiadó által kiadott ifjúsági sorozat részeként, ez a kötet azonban végül mégsem jelent meg a sorozatban. Egyébként egy remekmű, nagyon szerettem olvasni is és a tévéflmet is imádtam kamaszkoromban.

This picture was made for Magda Szabó's Abigél as a part of a set made for the youth by Publisher Európa, though in the end this volume wasn't published. Otherwise it is a masterpiece, I loved reading it and watching the film made of it when I was in my teens.


2 comments:

Juhizs said...

Szerintem az Abigél sokunknak felejthetetlen élményt jelentett.
Szerencsi Éváról mindig eszembe jutott.

Piroska Klesitz said...

Nekem is nagy kedvencem. Egyike azoknak a könyveknek, amik a legszürkébb esős napokon is felmelegítik az ember lelkét... bár, ha jól meggondolom, szeretem az esőt. :)